COVID-19 עולמי

מנכ"ל "פייזר" שם קץ לשמועות: התחסן בפומבי במנת החיסון השנייה

המהלך בוצע מול מצלמות הטלוויזיה במטרה להזים פייק ניוז ברשתות חברתיות, לפיהן מנכ"ל "פייזר" עצמו איננו סומך מספיק על יעילות החיסון

ד"ר אלברט בורלא, מנכ"ל פייזר מתחסן לקורונה. צילום: טוויטר

מול מצלמות טלוויזיה בארה"ב ובציוץ בטוויטר הודיע אמש מנכ"ל חברת פייזר, ד"ר אלברט בורלא, כי קיבל את מנת החיסון השנייה לקורונה שפיתחה החברה שלו יחד עם חברת הביוטכנולוגיה הגרמנית ביונטק. המהלך נועד בעיקר להזים שמועות ברשתות חברתיות, לפיהן מנכ"ל "פייזר" עצמו איננו סומך מספיק על יעילות החיסון של החברה שאותה הוא מנהל.

כמה כלי תקשורת אמריקאיים פרסמו הודעה זאת וציטטו את הציוץ של ד"ר בורלא: "נרגש לקבל את המנה השנייה של החיסון של פייזר וביונטק לקורונה. אין שום דבר שאני רוצה יותר מכך שלאהובים עלי ולאנשים מסביב לעולם תהיה אותה הזדמנות. למרות שהמסע רחוק מלהסתיים, אנחנו עובדים ללא הפסקה כדי להביס את הנגיף".

כשנשאל לפני כמה ימים מדוע לא התחסן בעצמו, הסביר ד"ר בורלא כי הוא ממתין בסבלנות לתורו בהתאם לתכניות התיעדוף לפי גיל שקבעו רשויות הבריאות בארה"ב.

נושאים קשורים:  פייזר,  חיסון לקורונה,  ד"ר אלברט בורלא,  19-COVID,  פייק ניוז,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
12.03.2021, 00:29

אני לא אתפלא אם יבדקו את הבקבוקון של החיסון שלו ויגלו שזה פלצבו

12.03.2021, 13:08

מסכים

אנונימי/ת
12.03.2021, 10:06

תשובה לא אמינה. בתור מנכ"ל החברה אם היה רוצה להתחסן החה מתחסן מזמן. פירסום התמונה כעת מראה רק שהוא מבין בעצמו את ההשלכות של השמועה על כך שלא התחסן- ולכן דחוף לו לשגר הסבר והוכחה כביכול..

אנונימי/ת
12.03.2021, 12:11

מסכימה 100%